Мої публікації

ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ КАРТОК НА УРОКАХ

         Роль дидактичних карток важко переоцінити. Їх структура дає можливість перевірити домашнє завдання та узагальнити знання поточного уроку не застосовуючи надмірного часу. Також готові картки полегшують  підготовку вчителя до уроку економлячи його час.
         Мета карток: допомогти  вчителям ефективніше здійснювати закріплення і повторення учнями навчального матеріалу , інтенсифікувати процес його засвоєння, підвищити рівень знань школярів.
         Дидактичні картки повинні містити систему завдань для різного виду самостійних робіт, а завдання – складені з урахуванням програми курсу певного предмету і використовуватися відповідно до підручників, які реалізують в основному цю програму.
         Бажано, щоб завдання містили малюнки, схеми і таблиці, які вимагають для відповіді висновки учнів, синтезування та узагальнення знань.
         Роботу  учні повинні виконувати під керівництвом і контролем учителя. Саме вчитель визначає джерело знань  і дидактичну мету роботи, намічає час для виконання роботи. Всі роботи має оцінювати вчитель.
         Завдання бажано складати так, щоб можна було пропонувати для виконання одному учневі, групі учнів або всьому класу. Завдання необхідно щоб були різного ступеня складності. Це полегшує вчителю організацію самостійних робіт на уроці.
         Використання дидактичних карток дозволить вчителю:
-         індивідуалізувати, диференціювати та інтенсифікувати процес навчання (оптимальність поєднання індивідуальної, групової, колективної роботи навчання на уроці);
-         посилити мотивацію навчання за рахунок використання різних видів діяльності;
-         формувати уміння орієнтуватися в проблемі і шукати шляхи її вирішення;
-         діагностувати помилки і оцінки результатів;
-         здійснювати контроль із зворотним зв'язком за наслідками діяльності учня; 
-         формувати інформаційну компетенцію вчителя та учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар